Gedachtenloos chillen @Lonavala - Reisverslag uit Bhamburda, India van Anna - WaarBenJij.nu Gedachtenloos chillen @Lonavala - Reisverslag uit Bhamburda, India van Anna - WaarBenJij.nu

Gedachtenloos chillen @Lonavala

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

01 Mei 2018 | India, Bhamburda

Ik drijf op mijn rug in het zwembad. Mijn armen maken langzaam zwaaiende bewegingen en het warme water stroomt tussen mijn vingers door. Ik heb mijn ogen dicht en de zon brandt op mijn gezicht. Binnen in de villa is iedereen een bordspel aan het doen. Ze vinden het te heet buiten en bruin worden is al helemaal niet de bedoeling. :)

Ik ben moe. Vannacht heb ik erg slecht geslapen. De kamer waarin ik met nog 2 meiden sliep had geen werkende airco, alleen een plafond ventilator die enkel op standje Helicopter kon. Met bijbehorend geluid. Het klonk echt alsof we elk moment konden opstijgen en geloof me, dat slaapt toch niet erg prettig.

Ik rek me gapend uit en ik zwem naar de kant van het zwembad. Voor mij zie ik allemaal mangobomen en in de verte zie ik de bergen. De lucht is stralend blauw en er is geen wolkje te bekennen. Achter mij is de villa, waar af en toe luid gelach vandaan komt. De muziek staat aan en ik neurie mee als ik wat bekends hoor. Mijn gedachten zijn leeg. Ik weet dat ik op dit moment zoveel dingen heb in mijn leven om goed over na te denken, maar nu ben ik even volledig blanco. Het lijkt wel een soort van meditatie sessie. Ik besluit lekker in de schaduw te gaan zitten en schrijf mijn blog.

Ik word onderbroken door een collega die toch maar even een duikje gaat wagen in het zwembad. Binnen te kortste keren zijn er nog 5 collega's in het water en ik spring er ook weer in. We spelen een balspel en in eerste instantie gooien de mannen rustig en voorzichtig naar me, maar zodra ze merken dat ik hard teruggooi, doen ze ook wat ruiger en we hebben de grootste lol.

Helaas is het aan het eind van de middag al weer tijd om in te pakken. Morgen weer een drukke dag voor de boeg op kantoor. Mijn collega zet me af bij mijn airbnb waar ik een lange douche neem en met laptop en werkende dongel, mij op het bed nestel. Sweet dreams.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bhamburda

Anna

Actief sinds 21 April 2018
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 5684

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 13 Mei 2018

Werktrip naar India

Landen bezocht: