Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Anna - WaarBenJij.nu Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Anna - WaarBenJij.nu

Mumbai

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 April 2018 | India, Bombay

Er komt een muur van warmte op me af wanneer ik de luchthaven verlaat. Ik moet zoeken naar een man met mijn naam op een bordje. Maar er staan wel 100 mannen met bordjes en alle namen zijn praktisch onleesbaar. Het is erg luidruchtig en iedereen staart me aan. Ik ben de enige blanke, blonde vrouw in de wijde omtrek. Nu ik toch de aandacht heb pak ik mijn kans. Ik roep hard: "Hyatt Hotel!!!?" en in de verte gaat een arm omhoog. Hij heeft een lijst en mijn naam staat erop. Een mooie auto komt voorgereden en de airco staat lekker hoog.
Ondertussen piept mijn telefoon uitgebreid. Mijn lieve collega's hier in India (en in Nederland) houden me goed in de gaten, echt helemaal super. Twee collega's kunnen op Google Maps precies zien waar ik ben. Wel zo'n veilig gevoel.

Nog weinig van de omgeving kunnen zien vanuit de taxi want het is erg donker. Wel valt me op dat de chauffeur veel te hard rijdt en dat elke auto superveel aan het toeteren is. Elke keer als ik in slaap dreig te vallen, word ik wakker gemaakt door het getoeter.

Na aangekomen te zijn in het super chique Hyatt hotel, waarbij ik als een koningin naar mijn geupdrade suite gebracht word, val ik moe op het bed. Het is ondertussen 1.30 uur snachts en ik zet mijn wekker. De gordijnen sluiten automatisch als ik op het knopje naast mijn bed druk. Super handig. En nutteloos. Maar wel leuk. #nerd

Het is raar om hier alleen te zijn. Ik moet helemaal niets. Maar dan ook echt niet. Haha. Vervelend is het zeker niet. Ik hoef niemand te vermaken behalve mijzelf. Hoe relaxt.

Ik lees nog wat appjes en val in slaap. Morgen een lange reis naar Pune op de planning, waar ik deze komende 2 weken zal verblijven.



  • 29 April 2018 - 19:31

    Gee Şenat:

    Haha eens een nerd altijd een nerd ;) jammer dat je er maar één nachtje hebt kunnen verblijven maar ik geloof dat je uiteindelijke onderkomen voor 2 weken nog veel mooier is! Fijn dat je collega's je goed in de gaten houden

  • 02 Mei 2018 - 23:17

    Jackson:

    VIND IK LEUK!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Anna

Actief sinds 21 April 2018
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5688

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 13 Mei 2018

Werktrip naar India

Landen bezocht: